Neem nu contact op

Ervaar het voordeel van reparatie aan huis

Bekijk voorbeelden

Ervaring

In de loop van de jaren, en dat is vanaf ongeveer 1980 zijn wij werkzaam in de meubelbranche, en hebben daar alle mogelijke facetten doorlopen.

Als uw ervaring met uw meubelleverancier niet is zoals die hoort te zijn, dan komt dat heel vaak door ruis, of een verstoring bij een van u of waar u beiden niets aan kunt doen. Zo kan een technische opmerking wel eens verkeerd worden opgevat, of klikt het gewoon niet met een bepaald persoon binnen een onderneming. Ook is een omslachtig computerprogramma regelmatig oorzaak van ergernis bij een klant waar de winkelier weinig schuld aan heeft.

Mijn ervaringen zijn begonnen in de afdeling verkoop van alle artikelgroepen: van woningtextiel tot sfeerhaardjes. Ook heb ik ervaring in het verwerken van uw order tot bestelling bij de leverancier, maar ook logistieke taken zoals het vervoeren en opbouwen van de meest uiteenlopende meubelen. Wellicht dat wij daardoor ook een verstoorde relatie met uw winkelier kunnen oplossen. Dat kan altijd handig zijn in geval van eventuele garantieclaims. Met een goede relatie kun je makkelijker onderhandelen dan met een verbroken relatie. 

Deze service kunnen wij ook bieden aan winkeliers die hun klant niet meer weten te overtuigen vanwege een opeenstapeling van toevalligheden.

 
Stuur een email